Toimitus- ja maksutavat

Toimitustavat ja -kulut

Nouto
Varastomyymälämme on avoinna sopimuksen mukaan (Bergstantie 55, Porvoo). Tekemällä tilauksen etukäteen verkkokaupasta tai sähköpostilla varmistat haluamasi tuotteen saatavuuden.
Toimituskulut: 0,00€

Matkahuolto
Voit tehdä tilauksen verkkokaupasta. Paketti toimitetaan valitsemaasi Pakettipisteeseen 1-3 arkipäivän kuluessa. Toimituksen voit valita itsellesi sopivimpaan Matkahuollon, Siwan, Valintatalon tai muuhun Matkahuollon Pakettipisteen. Paketin kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla toimitusseurannassa. Vastaanottajalle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Tilausta tehdessäsi, varmista, että vastaanottajan gsm-numero on merkitty oikein lähetysdokumenttiin, jotta saapumisilmoitus tulee perille heti, kun paketti on noudettavissa.
Toimituskulut määräytyvät lähetyksen painon mukaan, tilaamiesi tuotteiden toimituskulun näet toimitustavan valintaruudulla.
Tilauksen arvon ollessa yli 300€, toimituskulut 0€.

SmartPOST tai Postilähetys
Voit tehdä tilauksen verkkokaupasta. Paketti on noudettavissa valitsemassasi pakettiautomaatissa tai Postin toimipisteessä toimituksesta pääsääntöisesti seuraavana päivänä klo 16:n jälkeen, joillakin alueilla päivää myöhemmin. Vastaanottajalle toimitetaan tekstiviestinä tieto noutopaikasta sekä lähetyksen noutamiseen tarvittava koodi. Tilausta tehdessäsi, varmista, että antamasi gsm-numero on oikein! SmartPOST -automaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 60x36x60 cm. Mikäli paketti ei mahdu SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka. Paketin kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla toimitusseurannassa.
Toimituskulut määräytyvät lähetyksen koon mukaan, tilaamiesi tuotteiden toimituskulun näet toimitustavan valintaruudulla.
Tilauksen arvon ollessa yli 300€, toimituskulut 0€.

DB Schenker
Voit tehdä tilauksen verkkokaupasta. Paketti toimitetaan valitsemaasi DB Schenker Noutopisteeseen 2-5 arkipäivän kuluessa. Toimituksen voit valita itsellesi sopivimpaan R-Kioskiin tai muuhun DB Schenkerin noutopisteeseen. Paketin kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla toimitusseurannassa. Vastaanottajalle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Tilausta tehdessäsi, varmista, että vastaanottajan gsm-numero on merkitty oikein lähetysdokumenttiin, jotta saapumisilmoitus tulee perille heti, kun paketti on noudettavissa. Toimituskulut määräytyvät lähetyksen painon mukaan, tilaamiesi tuotteiden toimituskulun näet toimitustavan valintaruudulla. Tilauksen arvon ollessa yli 300€, toimituskulut 0€.

Maksutavat ja -kulut

Käteinen izettp.JPG
Maksu rahalla, kortilla tai MobilePaylla noudettaessa tilatut tuotteet yrityksen toimipaikasta (Bergstantie 55, Porvoo)
Ei käsittelykuluja. Danske Bank MobilePay


Lasku
Ennakkolasku. Saat tilausvahvistuksen ja laskun latauslinkin antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Tulosta lasku sähköpostiisi tulleesta linkistä ja maksa laskun tiedoilla. Tavara voidaan toimittaa (tilaustuotteet laitetaan tilaukseen) kun suoritus näkyy tilillä. Tilaus perutaan automaattisesti mikäli maksu ei tule laskun eräpäivään (+ 2 arkipäivää) mennessä pankkitilille.
Ei käsittelykuluja.

Checkout – verkkopankki-, luottokortti-, Jousto-, Everyday-, Collector-maksu, MobilePay
Hyväksyttyäsi verkkokaupassa ostoskorisi tilauksen ja toimitusehdot ohjaudut Checkout-maksupalvelun sivuille.  Maksukulut mahdollisia riippuen valitsemastasi maksutavasta.
Maksusuorituksesi kirjautuu välittömästi joten jossain tapauksessa tämän maksutavan käyttö saattaa nopeuttaa tilauksen toimitusta.

Kaikki tilauksiin liittyvä viestintä tulee sähköpostina
Mikäli tilausvahvistus ei tule sähköpostiisi pian sen jälkeen kun olet hyväksynyt tilauksen, syynä voi olla kirjoitusvirhe antamassasi sähköpostiosoitteessa tai sähköpostiohjelma on seulonut sen roskapostiksi tai ilmaisosoitteissa sähköpostilaatikko on täynnä. Mikäli sähköpostin vastaanottamisen kanssa on ongelmia, voit laittaa tekstiviestillä kyselyn tilauksen perille tulosta ja muista tilaukseen liittyvistä asioista numeroon 0505203194.

Selaa tuoteryhmiä

Selaa infosivuja

Oma tili

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Voimassa 8.1.2016 alkaen.

Seiskatalli Oy (y-tunnus 2028798-5 ) myy tuotteita yrityksille sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille.

Tilaaminen
Tilauksen voi tehdä verkkokaupassa käyttämällä ostoskoria tai sähköpostilla info@seiskatalli.fi.
Tavarat maksetaan ennakkoon tai käteisellä noudettaessa.
Ennakkomaksu suoritetaan joko verkkopankkimaksuna tai sähköpostiisi tulevalla laskulla. Tilausta tehdessäsi valitse toimitus- ja maksutapa.

Asiakkaan tulee tarkkailla sähköpostiansa tilauksen jälkeen. Tiedotamme sähköpostilla kaikista tilaukseen liittyvistä asioista.

Tilaus
Tilauksen yhteydessä asiakas ilmoittaa tilattavat tuotteet, nimen, osoitteen sekä puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen mahdollista yhteydenottoa varten. Asiakkaan vahvistettua tilauksen järjestelmä tulostaa asiakkaan sähköpostiin (tai verkkosivulle) laskun.

Asiakas on velvollinen tarkistamaan itse tuotteiden sopivuuden. Seiskatalli Oy toimittaa asiakkaalle hänen tilaamansa tuotteet, muttei vastaa asiakkaan mahdollisesti tilaamista vääristä tai sopimattomista tuotteista.

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen.

Rekisteriseloste
Tehdessään tilauksen, asiakas voi rekisteröityä verkkokauppaan. Asiakas vastaa tietojensa oikeellisuudesta. Tallennettuja tietoja voidaan käyttää pohjana myöhemmissä tilauksissa.
Rekisterin pitäjä on Seiskatalli Oy.
Rekisterin tiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä myydä tai luovuteta ulkopuolisille tahoille Suomessa, EU:ssa tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
Rekisteriin tallennetaan vain tavanomaiset asiakastiedot: henkilön etu- ja sukunimi, sähköpostiosoite, postiosoite, puhelinnumero, tiedot käsitellyistä tilauksista sekä tilausten postin seurantatiedot.
Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle, jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy.

Toimitus
Toimitusajat vaihtelevat varastotilanteen mukaan kahdesta arkipäivästä noin kolmeen viikkoon. Tuotteen saatavuus pyritään ilmoittamaan aina tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Automaattisen tilausvahvistuksen (saat sähköpostitse) jälkeen ilmoitamme Sinulle sähköpostitse jos tuotteen toimitus viivästyy tai tilattua tuotetta ei ole saatavilla. Pidätämme oikeuden viivästyksiin ja yllättäviin loppuunmyynteihin.

Tavaran kuljetuksen aikana myyjältä asiakkaalle, on myyjä vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Tavaran kuljetuksesta asiakkaalta myyjälle (esim. asiakaspalautukset väärän koon vuoksi) vastuu tuotteesta on kuljetuksen aikana asiakkaalla.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa niin kauan, kun tilausta ei ole lähetetty.

Myyjän vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu kaikissa tapauksissa kaupan purkamiseen ja maksettujen tilisuoritusten palauttamiseen.

Palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Räätälöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Hoitoaineiden ja lisäravinteiden sekä rehujen pakkausten tulee olla avaamattomat.

Tarjous- ja poistotuotteiden palautuskulut maksaa ostaja.

Palautettaessa tuotetta lähetykseen tulee sisällyttää kaikki mukana tullut oheismateriaali mukaan lukien pakkaus sekä mm. mahdolliset ohjekirjat. Tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa, myyntikunnossa, puhdas ja/tai ilman naarmuja tai kolhuja eikä tuotepakkaus saa olla rikki. Mikäli palautuspaketista puuttuu tuotteeseen kuuluvia osia, tuotetta ei hyväksytä palautukseksi. Rehujen, lisäravinteiden ja hoitoaineiden pakkaukset tulee olla avaamattomia. Mikäli tuote on virheellinen on myyjällä ensisijaisesti oikeus korvata tuote virheettömällä tuotteella, me vastaamme palautuksista aiheutuvista kuluista.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, palauta saamasi tuote asiakaspalautuksena ja tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupan kautta. Palautetuista tuotteista hyvitämme niiden kauppahinnan pankkitilille 7 vrk:n kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Tilaajan ollessa epävarma esim. tuotteen kokomitoituksesta tai soveltuvuudesta aiottuun käyttöön, suosittelemme yhteydenottoa asiakaspalveluumme.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Hinnat
Hinnat sisältävät alv:n. Kaikki hinnat ovat euromääräisiä. Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta tehtäviä tilauksia. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, jolloin vastuumme rajoittuu kaupan perumiseen tai purkamiseen.